المحادثة بين على العيسوى و hagag

7 رسائل الزوار

1. انا عندى رامه واحده 8 جيجا زى اللى انت كنت بعتها

المهم هل ينفع الرامتين 2*4 يركبوا عادى مع الرامه 8؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ويريت النهائى بتاع الكيت مع بعض .......ظبطنى بقى ده انت كنت عارض البروسيسور والبورده بسعر محصلش
    معلش انا داوشك كل شويه
  2. بص انا ان شاء الله شارى بس زى ما قولتلك ظبطلى السعر راعى ان الكرتونه والفاتوره مش موجودين :mad:
    اما موضوع الشحن فسهل جدا جدا جدا .....لو تعرف شركه اسمها ميدل ايست كل اللى عليك انك تروح هناك وتعطيهم المنتج وهما هيعملوا بصيله بالمنتج الذى يتم دفعه وبعد يوم ستصل عندى واذهب هنا فى الفرع لكى ادفع الفلوس اللى انت حددتها (سعر الرامه + الشحن)
    بص معلش ظبطلى السعر وزى ما انا بقولك انا شارى منك بدون تردد
    سبب انى محتاجها ان عندى واحده تانيه نفس الموديل وبالكروتنه وكان استعمال شهر ب 450
  3. بص انا ان شاء الله شارى بس زى ما قولتلك ظبطلى السعر راعى ان الكرتونه والفاتوره مش موجودين :mad:
    اما موضوع الشحن فسهل جدا جدا جدا .....لو تعرف شركه اسمها ميدل ايست كل اللى عليك انك تروح هناك وتعطيهم المنتج وهما هيعملوا بصيله بالمنتج الذى يتم دفعه وبعد يوم ستصل عندى واذهب هنا فى الفرع لكى ادفع الفلوس اللى انت حددتها (سعر الرامه + الشحن)
    بص معلش ظبطلى السعر وزى ما انا بقولك انا شارى منك بدون تردد
    سبب انى محتاجها ان عندى واحده تانيه نفس الموديل وبالكروتنه وكان استعمال شهر ب 450
  4. بص انا جاد فى الشراء بس ظبطلى السعر شويه
    الرامه لم تتوفر من فتره كبيره ولم يتم عمل تحديث للاعلان ولهذا ستجد ان سعرها لم يتغير
    انا جاد فى الشراء جدا بس ظبطلى السعر شويه ........وانت بتقول مفيش فاتوره ولا كرتونه
    انا من المنصوره وهل ممكن الشحن ؟؟؟؟؟؟؟؟
    ارجوك ظبطلى السعر شويه وانا جاد جدا فى الشراء
  5. بص انا جاد فى الشراء بس ظبطلى السعر شويه
    الرامه لم تتوفر من فتره كبيره ولم يتم عمل تحديث للاعلان ولهذا ستجد ان سعرها لم يتغير
    انا جاد فى الشراء جدا بس ظبطلى السعر شويه ........وانت بتقول مفيش فاتوره ولا كرتونه
    انا من المنصوره وهل ممكن الشحن ؟؟؟؟؟؟؟؟
    ارجوك ظبطلى السعر شويه وانا جاد فى الشراء
  6. يريت نهائى الرامه 8 جيجا
    وهل هى بالكرتونه والضمان ؟؟؟؟؟؟؟؟
    وهل فاتوره الشراء موجوده
    انا جاد فى الشراء جدا بس ظبطلى السعر شويه وانا شارى منك ان شاء الله
عرض رسائل الزوار 1 إلى 7 من 7