صفحة 14 من 21 الأولىالأولى ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 الأخيرةالأخيرة
النتائج 196 إلى 210 من 311

الموضوع: شرح عربى لكورس RHCE

عضو الصورة الرمزية zohr

رد: شرح عربى لكورس RHCE

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bu3ny مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم

والله انا زيكم زهقت من كتر الانتظار الناس مش عارف ايه اللى حصل اديت الفيديوهات لاتنين واختفوا وانا مأكد عليهم يرفعوهم لكن للاسف ياريت حد محترم وباكرر محترم ياخدهم يضغطهم ويرفعهم لان الناس زهقت وكل شوية واحد يكلمنى فاكرين التاخير منى بس والله انا اديتهم للناس يرفعوهم وخدوهم واختفوا
    حتى لو اللى خدوهم كانوا متاخرين فى الضغط كان المفروض تابعونا وطمنوا الناس مش يسيبونا كده
    حصل خير بإذن الله
    سلام

ولا تشيل هم يا استا ذنا

والله احنا مقدرين المجهود الكبير جدا جداجداجداجداجداجداجداجداجداجداجداجداجداجداجداجداجد اجداجداجداجداجدا الي حضرتك عملت و متابعة حضرتك للموضوع على المنتدى و الله يوفقك فى امتحاناتك :

و بعدين يا اخوة نصبر شوية و نحسن الظن بالاخوين الي اخدوا الملفات

وكمان كان طالب العلم بيسافر مسافات طويلة ولمدة طويلة عشان يسمع او يتاكد من حديث واحد بس

واحنا قاعدين في بيوتنا مرتاحين ومش قادرين نستن اسبوع او اسبوعين والله عجايب:confused:

عضوية جديدة

يا جماعة انا عندي مشكلة في اللاب بتاع ال dns في امر الباشمهندس مصطفي كان بيكتبوة الي هو
    vim /etc/named.caching-nameserver.conf كل ما اكتبة يعملي نيو فايل برجاء المساعدة ولكم جزيل الشكر اخواني

عضو

السلام عليكم

يا جماعة انا عندي مشكلة في اللاب بتاع ال dns في امر الباشمهندس مصطفي كان بيكتبوة الي هو
    vim /etc/named.caching-nameserver.conf كل ما اكتبة يعملي نيو فايل برجاء المساعدة ولكم جزيل الشكر اخواني
    الملف ده بيتكريت لواحده بمجرد انك تسطب الباكج بتاعة caching-nameserver

وده لو فى حالة عاوز ال DNS بتاعك يشتغل ك Caching name server

ارجو انى اكون افادتك
    فى امان الله
    سلام

عضوية جديدة

اوكي معانا الشرح علي red hat الف الف شكر ولكن لي تعليق كيف ساقوم بالتطبيق دون الويندوز نفسة ارجو وضع اي رابط لتحميله حيث ان هذا المجال جديد ومبهر وفي نفس الوقت ارجو الافادة وشكرا للمجهود العظيم التي تقوم به ادارة الموقع وجزائه علي الله هو اقدر علي ذلك

عضوية جديدة

السلام عليكم :
    ياريت يا جماعة تلتمسوا لينا العذر خصوصا إن ضغط الفيديوهات وتحويلها بياخد وقت كبير جدا وأنا حتى لما بأخرج من البيت بأسيب الجهاز شغال بيحول فيهم حتى لما بأسافر المنصورة أو أى مكان وده على الرغم من إن إمكانيات الجهاز عندى عالية ,,,,, بس أنا متابع وعلى العموم هانت وتقريبا تحويل النتورك كله هيخلص النهارده وما تقلقوش أول ما يخلص هيتم الرفع على نفس الفولدر اللى على الميديا فاير بتاع البشمهندس مصطفى وأنا قابلته قريب فى المنصورة وعرفته كده ,,,,,, أســـــــــــــــــــف على التأخير رغم إنه غصب عنى مش بمزاجى والله

عضو الصورة الرمزية zohr

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد بدرة مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم :
    ياريت يا جماعة تلتمسوا لينا العذر خصوصا إن ضغط الفيديوهات وتحويلها بياخد وقت كبير جدا وأنا حتى لما بأخرج من البيت بأسيب الجهاز شغال بيحول فيهم حتى لما بأسافر المنصورة أو أى مكان وده على الرغم من إن إمكانيات الجهاز عندى عالية ,,,,, بس أنا متابع وعلى العموم هانت وتقريبا تحويل النتورك كله هيخلص النهارده وما تقلقوش أول ما يخلص هيتم الرفع على نفس الفولدر اللى على الميديا فاير بتاع البشمهندس مصطفى وأنا قابلته قريب فى المنصورة وعرفته كده ,,,,,, أســـــــــــــــــــف على التأخير رغم إنه غصب عنى مش بمزاجى والله

الله يعينك يا اخي خالد و والله احنا الي لازم نتاسف لك

واضغط وارفع على حسب ما يناسب وقتك

ان كان ربي لا يكلف نفسا الا وسعها

فمن نحن لنكلفك فوق طاقتك

اقول هدا وانا متاكدة انني اكثر المتابعين شوقا لمشاهدة بقية الفيديوهات

اعانك الله

عضوية جديدة

مش أكتر من طاقتى ولا حاجة أنا مش بأعمل اى شىء غير إنى بأسيب البرنامج شغال وخلاص بس الحكاية كلها إنهم محتاجين شوية وقت مش أكتر وأنا بحمد الله رفعت 6 فيديوهات فى النتورك وجارى الرفع حاليا مع التحويل علشان الناس ما تملش وبإذن الله ملتزم بالوعد اللى قطعته على نفسى إنى أكون أمين فى تحويل الفيديوهات ورفعها لإخواتنا ويعلم الله إنى لم أدخر لا وقتا ولا جهدا فى سبيبل إفادتكم وأحب أشكر البشمهندس الأكثر من رائع والأكثر من متعاون الباشمهندس مصطفى ونتمنى له مزيدا من النجاح والتفوق

عضو برونزي الصورة الرمزية mezomora123

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد بدرة مشاهدة المشاركة
    مش أكتر من طاقتى ولا حاجة أنا مش بأعمل اى شىء غير إنى بأسيب البرنامج شغال وخلاص بس الحكاية كلها إنهم محتاجين شوية وقت مش أكتر وأنا بحمد الله رفعت 6 فيديوهات فى النتورك وجارى الرفع حاليا مع التحويل علشان الناس ما تملش وبإذن الله ملتزم بالوعد اللى قطعته على نفسى إنى أكون أمين فى تحويل الفيديوهات ورفعها لإخواتنا ويعلم الله إنى لم أدخر لا وقتا ولا جهدا فى سبيبل إفادتكم وأحب أشكر البشمهندس الأكثر من رائع والأكثر من متعاون الباشمهندس مصطفى ونتمنى له مزيدا من النجاح والتفوق
    ================================================== = جزاك الله خيراً
    [LEFT][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][B][COLOR=Navy]
    [/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][B][COLOR=Navy]Cisco [/COLOR][/B]: CCNA - CCDA - CCNP - CCIP [SIZE=3]- [/SIZE][/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3]CSE -[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][SIZE=3][SIZE=3]CCIE[/SIZE][/SIZE][/COLOR][/COLOR][COLOR=#ff0000][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=2]#written[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/COLOR][/I][/SIZE]
    [SIZE=3][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue][B][COLOR=Navy]Microsoft [/COLOR][/B]: MCP - MCTS - MCSA - MCSE
    [FONT=Tahoma][SIZE=4][COLOR=Navy][B][SIZE=3]Red Hat [/SIZE][/B] [/COLOR][/SIZE][/FONT] : RHCE [SIZE=2][COLOR=Red]Training[/COLOR][/SIZE]
    [/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE][SIZE=3][B][COLOR=Red][I]Linux [/I][/COLOR][/B][I][COLOR=Purple][COLOR=Blue]Registered User # 528113
    [B][COLOR=Red]Ubuntu [/COLOR][/B]Registered User# 32879
    [COLOR=Red]
    [/COLOR] [/COLOR][/COLOR][/I][/SIZE]

[CENTER][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=236216"][SIZE=4][B][COLOR=#006400]شرح كورس CCNP فيديو - عربى - متجدد[/COLOR][/B][/SIZE][/URL]

[B][URL="https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=228130"][COLOR=#000000][SIZE=3]تجميع لمعظم الشروحات والخبرات الخاصة بكورس CCNP[/SIZE][/COLOR][/URL][COLOR=#000000]
    [/COLOR][/B]

[/CENTER]
    [/LEFT]

عضو فضي الصورة الرمزية dr_timoon

هل من جديد فى رفع الفيديوهات الجديدة ؟
    Remember Arabhardware is a community, let's keep it that way. If you understand the word "community" - then you understand this forum

عضوية جديدة

ايوة يا مشرفنا العزيز dr_timoon في فيديوهات جديدة في تراك النيتورك

عضوية جديدة

أيوة طبعا فيه فيديوهات جديدة وطبعا علشان رغبتكم أنا بأحول وأرفع فى نفس الوقت مش زى الأول كنت عايز أحول كله كرة واحدة وبعدين أرفعه وبإذن الله تعالى يوم الجمعة يكون النتورك خلص كله وأبدأ أرفع الباقى فى الأدمن وهأبدأ أعمل تقرير بالفيديوهات اللى تم تحويلها باسم الفيديو ومدته كام دقيقة فى كل تراك وأبعت التقرير ده للبشمهندس مصطفى عشان لو أنا نسيت أو سهى عليا أو حاجة ما وصلتش يبعتهالى وأستمر فى تحويلها ورفعها تانى ليكم لإنى تقريبا بقيت مدمن تحويل ورفع وهو وعدنى إنه أول ما يكتمل الرفع هيقوم بترتيب الفيديوهات ونقدر نتواصل كلنا مع بعض كأعضاء فى المنتدى الأكثر من رائع ده علشان نكمل اللى ناقصنا self study وبإذن الله أرفعلكم مراجع لينكس حلوة وتعم الإفادة على الجميع ,,,,ادعولى بالتوفيق

عضوية جديدة

بارك الله فيك يا أخي
    وفي انتظار الفيديوهات القادمة

عضو

ممكن ترتيب دروس administrator لان مش عارف اول درس ايه فيها
    شكرا

عضوية جديدة

جزاك الله أخي الكريم المشكل بعد تحميلي للفيديوهات اكتشفت انها من غير صوت الرجاء افادتي في هذا الموضوع.

عضوية جديدة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emad550 مشاهدة المشاركة
    ممكن ترتيب دروس administrator لان مش عارف اول درس ايه فيها
    شكرا
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$
    لما يتم تحويل ورفع باقى دروس الأدمن البشمهندس مصطفى وعدنى هيرتب كل الفيديوهات

صفحة 14 من 21 الأولىالأولى ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 الأخيرةالأخيرة