صفحة 96 من 548 الأولىالأولى ... 46 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 146 196 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1,426 إلى 1,440 من 8219

الموضوع: ◄◄◄ الـمـوضــوع الـرسـمــي لـتـلـقــي الـطـلـبـــات والـشـكـــاوى ►►►

عضو فضي الصورة الرمزية nasa100

رد: ◄◄◄ الـمـوضــوع الـرسـمــي لـتـلـقــي الـطـلـبـــات والـشـكـــاوى ►►►

الرجاء غلق الموضوع

https://arabhardware.net/forum/showth...3149&highlight=

وشكرا

عضو برونزي الصورة الرمزية hamzeh.mal

تم الإغلاق
    [CENTER][SIZE=3][COLOR=#000080][FONT=times new roman][/FONT][/COLOR]_______________________________________

[URL="https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=319243"][B][FONT=times new roman]شرح طريقة استرجاع ضريبة المبيعات على مشترياتك في " أمازون "[/FONT][SIZE=3][FONT=times new roman]
    [/FONT][/SIZE][/B][/URL]

[/SIZE][/CENTER]

عضو فضي

مشرف سابق الصورة الرمزية Ĩ ф И_ Ĥ Ξ λ Я Ŧ £

تم الاغلاق
    GeForce 331.58 WHQL

VERY HOT AMD Catalyst 14.1 BETA 1.6 حصريا
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

افضل تعريف معدل لكروت الشاشة القديمة ((( متجدد باستمرار )) HD 2000 - HD 6000
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    يارب ألطف بشام وأهل الشام .اللهم فرجك يارب

بانتظار تفعيل البريد الإلكتروني

يرجى النظر في هذا الموضوع
    https://arabhardware.net/forum/newthr...ostthread&f=46

بانتظار تفعيل البريد الإلكتروني

متأسف اخواني
    انا اقصد هذا الموضوع :
    https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=327530

عضو فضي الصورة الرمزية nasa100

تم البيع .. رجاء غلق الموضوع

https://arabhardware.net/forum/showth...7028&highlight=

وشكرا طاقم الإشراف والإدارة .. خالص تحياتى

تم الإغلاق
    [CENTER][SIZE=3][COLOR=#000080][FONT=times new roman][/FONT][/COLOR]_______________________________________

[URL="https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=319243"][B][FONT=times new roman]شرح طريقة استرجاع ضريبة المبيعات على مشترياتك في " أمازون "[/FONT][SIZE=3][FONT=times new roman]
    [/FONT][/SIZE][/B][/URL]

[/SIZE][/CENTER]

عضو

https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=258903
    الرجاء تغير العنوان الموضوع الى
    150 جنية
    RB750GL-Bullet2hp-pico2hp-Nanostation m5-HyperLink antenna-wifistation and more) call plz
    01001922326-01274588584

مشرف سابق الصورة الرمزية Ĩ ф И_ Ĥ Ξ λ Я Ŧ £

تم ..
    GeForce 331.58 WHQL

VERY HOT AMD Catalyst 14.1 BETA 1.6 حصريا

افضل تعريف معدل لكروت الشاشة القديمة ((( متجدد باستمرار )) HD 2000 - HD 6000
    يارب ألطف بشام وأهل الشام .اللهم فرجك يارب

عضو فضي

بالنسبه لادارة المنتدى عرب هاردوير
    الاستاذ احمد السيد ارسل لى هذه الرساله
    الأدارة أغلقت دخول الأعضاء على أى موضوع بقسم الشكاوى إلا العضو صاحب الشكوى والطاقى الأدارى الخاص بالمنتدى فقط كما كان الوضع سابقاً وتم حظر العضوية صاحبة الشكوى med7at11 لأنها عضوية مزدوجة

ولتوضيح مستجدات الموضوع الخاص بك فالأدارة أتفقت على فتح صفحة جديدة معك بشرط الأعتذار على المخالفات التى قمت بعملها سابقاً والأعتذار عن الأساءة لفرد من الطاقم الأدارى (المشرف Ahmed.Elsayed)
    والوعد بعدم أستخدام أى عضوية بخلاف العضوية med7at44

بأنتظار ردك فى أقرب وقت حتى لا تعتبر الأدارة بأنك قمت برفض هذه المبادرة وتقوم بحظر عضويتك.

وانا حبيت اضعها هنا علشان الرد يكون واضح لجميع مشرفين المنتدى
    بالنسبه للمخالفات اللى انا اخطأت فيها من غير قصد بوعدهم انى مش هكررها تانى لانى عارف انى اخطأت حتى ولم اكن قاصدا..وجل من لا يخطئ..زطبعا بوعدهم بأنى مش ناوى استخدم اى عضويه غير عضوية med7at44 مع التنبيه بأن العضويات الاخرى تم عملها لكى اشتكى المشرف احمد السيد مش اكتر
    اما بالنسبه للكلام اللى الاستاذ احمد بيقوله عن الاساءه اللى انا اسأتهاله فهذا لم يحدث من الاساس..وانا كنت كتبت فى الموضوع الخاص بالشكوى اللى انا عملته رد على كلام حضارتكوا بأننا نفتح صفحه جديده لكن لن يتم اضافة المشاركه الا بعد موافقة الاداره
    فانا بقول هنا عالعام علشان يكون كلامى واضح لا يحتمل التأويل
    انا لم اسئ للاستاذ احمد وهو اللى اساء لى لما اتناقشنا على dvd4arab بخصوص البروسيسور وهو اللى كان المفروض يعتذر بس انا مش عاوزه يعتذر ومسامحه...بما انى لم اسئ له فبالتاكيد لن اعتذر له..وبقول:
    له يا استاذ احمد انا راجل صحفى والكلام لعبتى ولو كنت من الاول عاوز انافقك واقبل اهانتك وظلمك كنت عملت كده...بس انا مش منافق ومش هقبل ضغط حضرتك وانك تمسكنى من الايد اللى بتوجعنى وعارف انى باكل عيش هنا فتقولى يا تعتذر يا هيتعمل حظر للعضويه
    وبرجوا من الساده المشرفين انهم يتدخلوا ويسمعوا منى ومنه..لان واضح جدا ان فى موضوع الشكوى اللى انا عملته وتم نقله الى قسم الشكاوى انه لا يتم السماح لاى احد بمتابعه الموضوع غير المشرفين والعضو اللى عمل الشكوى وهذا لا يمثل شفافيه تامه لكل الاعضاء على المنتدى كما ان الاستاذ احمد بلغنى بانه تم حظر med7at11
    وانا كنت فاكر ان لاموضوع انتهى لما لمشرف المحترم hamza-mal بلغنى فى رساله عالخاص انه تم مراجعة عضويتى ولم يتم ايجاد اى عضويه مخالفه زى مالمشرف احمد السيد بيقول..وكنت فاكر الموضوع انتهى لما حضارات المشرفين قالوا فى موضوع الشكوى انه نفتح صفحه جديده ونسامح بعض..لكن واضح ان المشرف احمد السيد مازال مصمم على ظلمى..وانا بالنسبه لى مش خايف لانى معايا الحق اللى معاه الحق يبقي معاه ربنا..واللى معاه ربنا مايخفش ابدا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة med7at44 مشاهدة المشاركة
    بالنسبه لادارة المنتدى عرب هاردوير
    الاستاذ احمد السيد ارسل لى هذه الرساله
    الأدارة أغلقت دخول الأعضاء على أى موضوع بقسم الشكاوى إلا العضو صاحب الشكوى والطاقى الأدارى الخاص بالمنتدى فقط كما كان الوضع سابقاً وتم حظر العضوية صاحبة الشكوى med7at11 لأنها عضوية مزدوجة

ولتوضيح مستجدات الموضوع الخاص بك فالأدارة أتفقت على فتح صفحة جديدة معك بشرط الأعتذار على المخالفات التى قمت بعملها سابقاً والأعتذار عن الأساءة لفرد من الطاقم الأدارى (المشرف Ahmed.Elsayed)
    والوعد بعدم أستخدام أى عضوية بخلاف العضوية med7at44

بأنتظار ردك فى أقرب وقت حتى لا تعتبر الأدارة بأنك قمت برفض هذه المبادرة وتقوم بحظر عضويتك.

وانا حبيت اضعها هنا علشان الرد يكون واضح لجميع مشرفين المنتدى
    بالنسبه للمخالفات اللى انا اخطأت فيها من غير قصد بوعدهم انى مش هكررها تانى لانى عارف انى اخطأت حتى ولم اكن قاصدا..وجل من لا يخطئ..زطبعا بوعدهم بأنى مش ناوى استخدم اى عضويه غير عضوية med7at44 مع التنبيه بأن العضويات الاخرى تم عملها لكى اشتكى المشرف احمد السيد مش اكتر
    اما بالنسبه للكلام اللى الاستاذ احمد بيقوله عن الاساءه اللى انا اسأتهاله فهذا لم يحدث من الاساس..وانا كنت كتبت فى الموضوع الخاص بالشكوى اللى انا عملته رد على كلام حضارتكوا بأننا نفتح صفحه جديده لكن لن يتم اضافة المشاركه الا بعد موافقة الاداره
    فانا بقول هنا عالعام علشان يكون كلامى واضح لا يحتمل التأويل
    انا لم اسئ للاستاذ احمد وهو اللى اساء لى لما اتناقشنا على dvd4arab بخصوص البروسيسور وهو اللى كان المفروض يعتذر بس انا مش عاوزه يعتذر ومسامحه...بما انى لم اسئ له فبالتاكيد لن اعتذر له..وبقول:
    له يا استاذ احمد انا راجل صحفى والكلام لعبتى ولو كنت من الاول عاوز انافقك واقبل اهانتك وظلمك كنت عملت كده...بس انا مش منافق ومش هقبل ضغط حضرتك وانك تمسكنى من الايد اللى بتوجعنى وعارف انى باكل عيش هنا فتقولى يا تعتذر يا هيتعمل حظر للعضويه
    وبرجوا من الساده المشرفين انهم يتدخلوا ويسمعوا منى ومنه..لان واضح جدا ان فى موضوع الشكوى اللى انا عملته وتم نقله الى قسم الشكاوى انه لا يتم السماح لاى احد بمتابعه الموضوع غير المشرفين والعضو اللى عمل الشكوى وهذا لا يمثل شفافيه تامه لكل الاعضاء على المنتدى كما ان الاستاذ احمد بلغنى بانه تم حظر med7at11
    وانا كنت فاكر ان لاموضوع انتهى لما لمشرف المحترم hamza-mal بلغنى فى رساله عالخاص انه تم مراجعة عضويتى ولم يتم ايجاد اى عضويه مخالفه زى مالمشرف احمد السيد بيقول..وكنت فاكر الموضوع انتهى لما حضارات المشرفين قالوا فى موضوع الشكوى انه نفتح صفحه جديده ونسامح بعض..لكن واضح ان المشرف احمد السيد مازال مصمم على ظلمى..وانا بالنسبه لى مش خايف لانى معايا الحق اللى معاه الحق يبقي معاه ربنا..واللى معاه ربنا مايخفش ابدا

أعتذر إن كنت قد وضحت لك الصورة بشكل مختلف : ما قصدته في الرسالة الخاصة المرسلة إليك هو انني لم أستطيع التأكد من أن لديك عضويات " مزدوجة " وليست كما تقول " مخالفة " لكن المشرف المحترم أحمد السيد استطاع اثبات عكس ذلك .

جميع المشرفين اقتنعوا أنك مخطئ لذلك عليك الاعتذار عن الإساءة التي نالها المشرف أحمد السيد على العام واتهامك له أنه أساء إليك هو إساءة إليه !

ننتظر إعتذارك في هذا الموضوع وأي مشاركة أخرى تضعها في هذا الموضوع بخصوص توضيح نفس المشكلة ستمسح فوراً .
    التعديل الأخير تم بواسطة hamzeh.mal ; 20-11-2012 الساعة 22:51

[/FONT][/SIZE][/B][/URL]

[/SIZE][/CENTER]

عضو فضي

عالعموم حصل خير
    وانا بنادى فى المشرفين والمديرين انهم يتعاونوا معانا علشان المركب تمشي ومانبقاش عاملين زى التلاميذ وانتوا الطلبه اللى واقفه علينا فى الفصل .. وانا عن نفسي مسامح المشرف احمد السيد على اللى هو عمله وبطلب منه يسامحنى على اى اساءه انا اسأتهاله
    وكلنا اخوات فى الاخر

عضوية جديدة

لك الشكر وهذا كلام طيب ويدل على حرصكم عل رضاء العملاء.....

عضو

https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=325169

تم البيع برجاء غلق الموضوع

صفحة 96 من 548 الأولىالأولى ... 46 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 146 196 ... الأخيرةالأخيرة