صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 16 إلى 19 من 19

الموضوع: زهقت من شركة TEData .. ما هي أفضل شركة ADSL حاليا في القاهرة سنترال المطرية !!!

عضو

رد: زهقت من شركة TEData .. ما هي أفضل شركة ADSL حاليا في القاهرة سنترال المطرية !!!

انا مشترك فى شركة im وتبع سنترال المطرية مشترك معاهم بقالى سنتين بس من شهر ونصف تريبا حصلتلى نفس المشكلة
    مشكلتك اتحلت ولا لسه وحلتها ازاى؟؟

مشرف عرب سوفتوير الصورة الرمزية Mohamad Ayman19

رد: زهقت من شركة TEData .. ما هي أفضل شركة ADSL حاليا في القاهرة سنترال المطرية !!!

اكبر غلط انك تشترك في انترنت dsl تبع شركات التفلون كلة بيبتع سياسة الاستخدام العادل انا اشتركت في اتصالات واتغفلت وطلع في الاخر الواحد ميجا غير محدود باستخدام عادل 40 جيجا في الشهر !!! طبعا ومتحكمش علي im الا لما تجربها انا مجربتهاش لكن حشترك فيها قريب جدا جدا

مشرف سابق الصورة الرمزية McLaren

IM
    عن تجربة

(يبقى شوف الفيديو اللى في توقيعي)

عضو

ياه انا كان عندى مشكله شبيه فى تى اى تاتا كنت مشترك على 1 ميجا والسرعه تمام ومفيهاش مشكله المشكله ان النت كان بيفصل ويجى بدايه المشكله كان بيفصل مره فى الساعه لغايه موصل يفصل 5 دقايق ويجى 5 دقايق ومره فصل 6 ساعات وجه ساعه المشكله قعدت 42 يوم طبعا اتصال كل يوم وخناقات وغيرت السلوك وجبت فنى من السنترال غير السلوك من البوكس للبيت ومصاريف وقرف وطبعا علشان الشكوى تمشى واتعوض لما جه ميعاد الدفع دفعت الاشتراك والنت مش مستقر المهم بعد 42 يوم المهم النت جه واشتغل قدمت على تعويض عوضونى 22 يوم فقط ولما اشتكيت على 155 قالى بدام النت مش فاصل فصل نهائى يبقى حسب تقدير الشركه ما علينا قولت مش مشكله بدام النت جه جه يوم فى نص الشهر قطع وجه قولت مش مشكله المهم جت المشكله تانى يومين وبعدين رجع طبيعى تانى القصه ديه قعدت 3 شهور وجالى زيارات فنيه مرتين البيت معديش مشكله المهم قررت اسيب الخدمه معاهم بسبب عدم الاستقرار وسيبتها طلوا عين اهلى علشان رقم الالغاء خته بعد شهر وانا لسه متعاقد مع فودا فون الخدمه هتوصلنى بكره ان شاء الله وربنا يسهل معانيش زى معاناتى مع تى اى تاتا
    التعديل الأخير تم بواسطة m_farouk_1984 ; 25-12-2014 الساعة 01:51
    انا الدهب الارخص من الحديد

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2

المفضلات