صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 16 إلى 19 من 19

الموضوع: التراكرات التي عاملة BAN لمصر .انتبهوا يا مصريين مصيبتكم كبيرة في البريفات

عضوية جديدة

رد: التراكرات التي عاملة BAN لمصر .انتبهوا يا مصريين مصيبتكم كبيرة في البريفات

الله يعينكم في مصابكم ...
    صدقاً نحن العرب بشكل عام السرعة زبالة مع تفاوت البلدان كنت اعاني من هذه المشاكل وطردت مرة من موقع TorrentLeech لانه اول موقع تراكر مغلق اقوم بالتسجسيل فيه ولم اعلم ان هنالك طرد ونسبة الا عندما وجهوا لي انذار وعلى سرعتي القديمة 512 كان من المستحيل رفع النسبة فطردت اما الان وقت 6 ميجا والحمد لله يمكنني رفع نسبة الريشيو بدون غش ولا سيرفرات

والله يرزقكم ... ويتحسن الانترنت عندكم ...

عضوية جديدة

صورة وانا ارفع بالملفات على VPS الجديد ....

عضو فضي الصورة الرمزية Unknown_Dragon

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Volteccer مشاهدة المشاركة
    الله يعينكم في مصابكم ...
    صدقاً نحن العرب بشكل عام السرعة زبالة مع تفاوت البلدان كنت اعاني من هذه المشاكل وطردت مرة من موقع TorrentLeech لانه اول موقع تراكر مغلق اقوم بالتسجسيل فيه ولم اعلم ان هنالك طرد ونسبة الا عندما وجهوا لي انذار وعلى سرعتي القديمة 512 كان من المستحيل رفع النسبة فطردت اما الان وقت 6 ميجا والحمد لله يمكنني رفع نسبة الريشيو بدون غش ولا سيرفرات

والله يرزقكم ... ويتحسن الانترنت عندكم ...
    بمناسبة الحديث عن ضعف سرعة الانترنت
    تذكرت امرأ حدث معى
    منذ اسبوع شاركت فى موضوع على منتدى TI يتحدث عن سرعات الانترنت وكل عضو يشارك بسرعة الارنت لديه فى الموضوع
    فكتبت سرعة الانترنت لدى وهى 100 كيلو داولنود و 35 كيلو ابلود
    لاجد احدهم قد رد على فى اقتباس ردا اثار ضحكى وحزنى فى الوقت ذاته
    علق هذا الشخص على مشاركتى قائلا
    Ouch! That is like dial-up download speed. That has to suck
    انها سرعة خط الاتصال الارضى انه شئ يدعو للمرضى
    -دلالة على تدنيها الشديد وجميعنا يعرف كيف كانت سرعة الانترنت على الخط الارضى ايام 07775000 وغيرها من الارقام -

عضو

الغش يعتبر سبب من الاسباب لكن احنا انتشر عندنا التبادل بطريقه جشعه جداً والنصب والبيـععع وكل دول مع بعض خلونا من اسوء البلدان سمعه في التورنت وده بيخلي اللى يبدأ في التورنت يبدأ غلط يعني انا بشوف ناس كتير جديده وبلاقيها عامل مواضيع تبادل وازاي اغش واغش بسرعات كام والكلام ده هو معذور لان هو شايف كل المواضيع اللى قدامه كده فلازم يعمل زيهـا وأنا للاسف كنت بدأت التورنت برضو غلط بسبب اللى كان بيحصل وأتأذيت جامد بس الواحد يتعلم من اخطاؤه مش اكتر،، أما بالنسبه ليا شخصياً فانا أول ما بدأت التورنت حاولت اغش لان مكنش عندي حل تاني بس ما تعمقتش لأني قرأت عن السيدبوكس وبدأت ادور على الشركات الكويسه واللى اسعارها تكون قليله يعني من احسن الشركات اللى ممكن تناسب الكل وممكن تشتري بس السيدبوكس اسبوع مش شهر بسعر 14 جنيه = 2 دولار(https://seed.st/) اعتقد السعر ده مناسب لينا جميعاً وأسبوع وقت كفايه انك تعمل بافر معقول على معظم المواقع اللى معـاك وتريح دماغك من الغش. وأحنا مش محتاجين بافر بالتيرا وغيره لأن سرعاتنا ما تساعدناش اننا نحمل كتير وده مش معناه اني ضد الغش لاء ابداً أنا ضد الغش اللى بيكون عشان تبقي رتبه معينه في موقع أو يبقي عندك بافر عالي وأنت مش هتستخدمه لكن أنا مع الغش اللى بعقل
    التعديل الأخير تم بواسطة Bed0o ; 19-02-2014 الساعة 05:58

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2

المفضلات