صفحة 6 من 7 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة
النتائج 76 إلى 90 من 98

الموضوع: نـبـض الأقـسـامـ الـتـجـاريـة

عضو خبير بالمعاملات التجاريه
    Trusted Seller
    الصورة الرمزية alepop

رد: نـبـض الأقـسـامـ الـتـجـاريـة

السلام عليكم ورحمه الله انا بطلب من اداره المنتدى الاتى

نزع الاشراف من المشرف arrow92 لانه غير جدير بتعامل مع الاعضاء باحترام وانا اقسم بالله ماسك نفسى على الاخر اولا علشان الصيام ثانيا علشان المنتدى لحضرتكم التصرف السبب انا عملت موضوع امبارح بخلاف ثلاث مواضيع اخرى واعلم جيدا ان من حقى رفع ثلاث مواضيع يوميا وكمان الاخ المحترم المشرف MaHmOuD ZeRo دخل على الموضوع بتاعى وطلب منى بكل احترام التعديل فى الموضوع وبالفعل تم التعديل وكان من باب اولا الاستاذ MaHmOuD ZeRo مسح الموضوع لو كان هناك اى خطاء اولا لو المشرف ببيطبق القانون المفروض ميتعداش على زميله المشرف الاخ MaHmOuD ZeRo وشكرا لحضراتكم

ثانيا مخالفه على مشاركه فى موضوع من 25/6/2015 انا مش فاهم ازى لحضرتكم التصرف وشكرا
    التعديل الأخير تم بواسطة alepop ; 03-07-2015 الساعة 04:59
    https://t.me/pump_upp

عضو الصورة الرمزية sayed76

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alepop مشاهدة المشاركة

نزع الاشراف من المشرف arrow92 لانه غير جدير بتعامل مع الاعضاء باحترام وانا اقسم بالله ماسك نفسى على الاخر اولا علشان الصيام ثانيا علشان المنتدى لحضرتكم التصرف السبب انا عملت موضوع امبارح بخلاف ثلاث مواضيع اخرى واعلم جيدا ان من حقلى رفع ثلاث مواضيع يوميا وكمان الاخ المحترم المشرف MaHmOuD ZeRo دخل على الموضوع بتاعى وطلب منى بكل احترام التعديل فى الموضوع وبلفعل تم التعديل وكان من باب اولا الاستاذ MaHmOuD ZeRo مسح الموضوع لو كان هناك اى خطاء انا معنديش مكان تانى اعرض فيه او اساعد عضو فى مشكله الا هنا عرب هاروير اولا لو المشرف نفسه بيطبق القانون المفروض ميتعداش على زميله المشرف لو الاخ MaHmOuD ZeRo وشكرا لحضراتكم واللهم انى صائم
    ,نفس كل إللي بيحصل معاك بيحصل معايا وانا اشركك الرأي لكن نزعه او استقرارة هذا شيئ لا يعنيني بشئ انا اطالب بحقي فقط وعموماً انا في انتظار رد الادراة من امبارح وبلغنوني تلفونياً ( اني مردش علي اي تصرف او تعامل غلط بحجة قانون المنتدي + شكر خاص لمحمود زيرو راجل محترم جداً ونال اعجاب الكثير
    التعديل الأخير تم بواسطة sayed76 ; 03-07-2015 الساعة 07:27

Trusted Seller
    الصورة الرمزية arrow92

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alepop مشاهدة المشاركة

نزع الاشراف من المشرف arrow92 لانه غير جدير بتعامل مع الاعضاء باحترام وانا اقسم بالله ماسك نفسى على الاخر اولا علشان الصيام ثانيا علشان المنتدى لحضرتكم التصرف السبب انا عملت موضوع امبارح بخلاف ثلاث مواضيع اخرى واعلم جيدا ان من حقى رفع ثلاث مواضيع يوميا وكمان الاخ المحترم المشرف MaHmOuD ZeRo دخل على الموضوع بتاعى وطلب منى بكل احترام التعديل فى الموضوع وبالفعل تم التعديل وكان من باب اولا الاستاذ MaHmOuD ZeRo مسح الموضوع لو كان هناك اى خطاء اولا لو المشرف ببيطبق القانون المفروض ميتعداش على زميله المشرف الاخ MaHmOuD ZeRo وشكرا لحضراتكم

ثانيا مخالفه على مشاركه فى موضوع من 25/6/2015 انا مش فاهم ازى لحضرتكم التصرف وشكرا
    تم الرد فى الموضوع المثبت

•سُبْحَانَ اللَّهِ وَبِحَمْدِهِ ،•، سُبْحَانَ اللَّه الْعَظِيم•

Trusted Seller
    الصورة الرمزية arrow92

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed76 مشاهدة المشاركة
    ,نفس كل إللي بيحصل معاك بيحصل معايا وانا اشركك الرأي لكن نزعه او استقرارة هذا شيئ لا يعنيني بشئ انا اطالب بحقي فقط وعموماً انا في انتظار رد الادراة من امبارح وبلغنوني تلفونياً ( اني مردش علي اي تصرف او تعامل غلط بحجة قانون المنتدي + شكر خاص لمحمود زيرو راجل محترم جداً ونال اعجاب الكثير
    حضرتك برده شايف انى ظلمتك مع انى وضحت لك قوانين القسم
    واكتفيت بعمل مخالفه واحده فقط ومسح باقى المشاركات
    عموما حضرتك راجع قوانين القسم وانظر للصور دى لبعض من مشاركتك وقارنها بالقوانين وشوف حضرتك هل المشاركات دى تفيد الموضوع خاصه بالشراء ام لا
    مع العلم ان حضرتك كتبت بنفسك عذرا لصاحب الموضوع لبعض المشاركات الغير مفيده فى البيع والشراء يعنى حضرتك عارف ان مشاركتك غير مفيده للبيع والشراء ومازلت تقوم بها مع العلم انه يوجد رسائل خاصه ورسائل زوار يمكنك كتابه لاى عضو ما يحلو لك
    دون كتابه ذلك فى الموضوع نفسه
    انظر لهذه الصور بعنايه بعد قراءه قوانين القسم

تمام يا عصام تقريباً صح علشان بنسي والله اول شيئ لازم اوضحلك بعض بعض الاشياء ما مفهوم كلمة ممنوع ----مثال بسيط ( الشرطة في خدمة الشعب ) إذاً اخلي ضابط محترم واقف في لجنة تفتيش واقولة سيب إللي في إيدك وروح هاتلي باكو بسكوت لوكس من المحل إللي هناك يرد الضابط ايه إللي انت بقولة ده اقولة انا ( الشرطة في خدمة الشعب ) -- هل ده يبفع إذاً الشرطة في خدمة الشعب ليها مفهوم اخر وبناء علي هذا الكلام يتم الرد علي الصور بالشكل السليم
    هكتبلك 1- معناها صورة 1 وهكذا

1- طبعاً ديه مشاركة بالفعل تخص البيع والشراء مجرد توضيح للتعامل وبالفعل هو رد عليا وقال انا عارضة 500 والـ180 بتوع الباور إذاً لاتعليق علي اول صورة
    2- اكيد طبعاً تخص البيع والشراء وده نوع من حجز الكروت القادمة لي مثلاً لان المشاركة في موضوع راجل تاجر مش واحد عادي بيبيع كنت اكون غلط
    3- خط احمر اوي تحت الصورة ديه هنا في نوع من الوصف الظالم لعضو وممكن ان يسبب مشاجرة علي العام وهذا لا يليق بأي منتدي وخصوصاً منتدي ومحترم مثل عرب هارد وير وهنا دور المشرفين في حذف الرد بتاعه وردي انا كمان عليه لكن اشوف ان في مشرف ( Phenomenon ) يدخل يشكرة علي وصفه السيئ ليا ده حكمة ايه بالنسبالك -- وطبعاً لما المشاركة متحذفتش نتج عنها نوع من المشاجرة في الرد ولكن بأدب --- التصرف السليم حذف المشاركة وارسال تنبيه وليس مخالفة للعضو إللي كتب المشاركة السيئة اما إللي رد عليه إللي هو انا طبيعي إني ارد علي واحد وصفني بالكذب والتصرف ده عندي دليل انه احسن تصرف الحذف وينهي المشكلة وتم من قبل المشرف محمد فاروق في موضوع

4- ايضاً تخص البيع والشراء ( انا مش باقول هو والدك عامل ايه يا باشا ) ممكن هو يرد يقول انا بنزل اسكنرية لو عاوزهم انا نازل اسكنرية يوم وليكن الجمعه كده نتفق ونخلص في البيعه
    5- مكررة
    6- ايضاً تخص البيع والشراء لاني بوضحلة إني اول واحد حجز الكارت ولي الاولويه بشرائة وبالفعل كان اولويه الشراء لما خلف معاه العضو المتفق معاه علي الخاص وليس العام واشتريت الكارت وأكدت إني انا إللي اخذتة بوضح مشاركة في نهاية الموضوع
    7- ده مجرد توضيح بسيط زي توضيح رقم 3
    8- هنا التوضيح كبر شوية ببعض المناقشات وهنا يبدأ المخالفة للقوانين انت بأسلوبك الحسن والقدوة واحد غلط ولكن بيعتذر بأدب في نهاية المشاركة اخذف المشاركة بكل ادب وابعتلة علي الخاص وبلغة انت شخص بترد بأسلوب كويس ولكن هناك قوانين احذر ان تقع في المخالفه لاني اجدك هنا بإستمرار وعلمتُ انك تاجر فحافظ علي عضويتك تحياتي ليك الادارة -- هتجبرني إني اتأسفلك اسف شديد جداً وندم جامد جداً + اعتزار وكل حاجة انت متخيلها والله ده بالفعل اسلوب الادارة الكبيرة هنا بالمنتدي والصراحة وبأي منتدي ومحمود زيرو عمل كده معايا بالفعل في حاجة تانية مكررتهاش لحد الان والله وكمان بساعده لو شفت حد عملها واسألة
    وده بعض اسلوب الادارة في التعامل معايا
    قمه التواضع والادب واقسم بالله
    اسف جداً للإطالة لكن ولابد من التوضيح للصور ولمفهوم قوانين المنتدي انما جعلت قوانين المنتدي للإرتقاء بالمنتدي وليست للنفور من المنتدي

كل الشكر والتقدير والاعتذار ايضاً لجميع إدارة المنتدي علي الاطالة وبعض الخلافات بالمنتدي

تحياتي ليكم جميعاً اخوكم السيد مشرف عام قسم الالعاب بمنتدي اخر سابقاً ( لا اود ذكر اسمه علي العام لان هذا مخالف لقوانين اي منتدي عموماً )

والسلام عليكم ورحمة الله

الصور المرفقة الصور المرفقة
    التعديل الأخير تم بواسطة sayed76 ; 03-07-2015 الساعة 16:06

Trusted Seller
    الصورة الرمزية arrow92

تمام يا عصام تقريباً صح علشان بنسي والله اول شيئ لازم اوضحلك بعض بعض الاشياء ما مفهوم كلمة ممنوع ----مثال بسيط ( الشرطة في خدمة الشعب ) إذاً اخلي ضابط محترم واقف في لجنة تفتيش واقولة سيب إللي في إيدك وروح هاتلي باكو بسكوت لوكس من المحل إللي هناك يرد الضابط ايه إللي انت بقولة ده اقولة انا ( الشرطة في خدمة الشعب ) -- هل ده يبفع إذاً الشرطة في خدمة الشعب ليها مفهوم اخر وبناء علي هذا الكلام يتم الرد علي الصور بالشكل السليم
    هكتبلك 1- معناها صورة 1 وهكذا

1- طبعاً ديه مشاركة بالفعل تخص البيع والشراء مجرد توضيح للتعامل وبالفعل هو رد عليا وقال انا عارضة 500 والـ180 بتوع الباور إذاً لاتعليق علي اول صورة
    2- اكيد طبعاً تخص البيع والشراء وده نوع من حجز الكروت القادمة لي مثلاً لان المشاركة في موضوع راجل تاجر مش واحد عادي بيبيع كنت اكون غلط
    3- خط احمر اوي تحت الصورة ديه هنا في نوع من الوصف الظالم لعضو وممكن ان يسبب مشاجرة علي العام وهذا لا يليق بأي منتدي وخصوصاً منتدي ومحترم مثل عرب هارد وير وهنا دور المشرفين في حذف الرد بتاعه وردي انا كمان عليه لكن اشوف ان في مشرف ( Phenomenon ) يدخل يشكرة علي وصفه السيئ ليا ده حكمة ايه بالنسبالك -- وطبعاً لما المشاركة متحذفتش نتج عنها نوع من المشاجرة في الرد ولكن بأدب --- التصرف السليم حذف المشاركة وارسال تنبيه وليس مخالفة للعضو إللي كتب المشاركة السيئة اما إللي رد عليه إللي هو انا طبيعي إني ارد علي واحد وصفني بالكذب والتصرف ده عندي دليل انه احسن تصرف ينهي المشكلة وتم من قبل المشرف محمد فاروق في موضوع

4- ايضاً تخص البيع والشراء ( انا مش باقول هيا والدك عامل ايه يا باشا ) ممكن هو يرد يقول انا بنزل اسكنرية لو عاوزهم انا نازل اسكنرية يوم وليكن الجمعه كده نتفق ونخلص في البيعه
    5- مكررة
    6- ايضاً تخص البيع والشراء لاني بوضحلة إني اول واحد حجز الكارت ولي الاولويه بشرائة وبالفعل كان اولويه الشراء لما خلف معاه العضو المتفق معاه علي الخاص وليس العام واشتريت الكارت وأكد إني انا إللي اخذتة بوضح مشارة في نهاية الموضوع
    7- ده مجرد توضيح بسيط زي توضيح رقم 3
    8- هنا التوضيح كبر شوية ببعض المناقشات وهنا يبدأ المخالفة للقوانين انا بأسلوبك الحسن والقدوة واحد غلط ولكن بيعتذر بأدب في نهاية المشاركة اخذف بكل ادب وابعتلة علي الخاص وبلغة انت شخص بترد بأسلوب لكن هناك قوانين احذر ان تقع في المخالفه لاني اجدك هنا بإستمرار وعلمت انك تاجر فحافظ علي عضويتك تحيات ليك الادارة -- هتجبرني إني اتأسفلك اسف شديد جداً وندم جامد جداً + اعتزار وكل حاجة انت والله ده بالفعل اسلوب الادارة الكبيرة هنا بالمنتدي والصراحة بأي منتدي ومحمود زيرو عمل كده بالفعل في حاجة تانية مكررتهاش لحد الان والله وكمان بساعده لو شفت حد عملها واسألة

اسف جداً للإطالة لكن ولابد من التوضيح للصور ولمفهوم قوانين المنتدي انما جعلت قوانين المنتدي للإرتقاء بالمنتدي وليست للنفور من المنتدي

كل الشكر والتقدير والاعتذار ايضاً لجميع إدارة المنتدي علي الاطالة وبعض الخلافات بالمنتدي

تحياتي ليكم جميعاً اخوكم السيد مشرف عام قسم الالعاب بمنتدي اخر سابقاً ( لا اود ذكر اسمه علي العام لان هذا مخالف لقوانين اي منتدي عموماً )

والسلام عليكم ورحمة الله

كلام جميل لكن مش كل حاجه حضرتك عاوز تقوله لصحاب الموضوع تكتبها فى موضوعه(على العام)
    امال الخاص ورسائل الزوار لازمتها ايه ......
    المشاركات الى فى الموضوع نفسه لازم يكون ليها علاقه بالشراء
    مثلا واحد حط سلعه وواحد تانى رد يقوله ابعتلى النهائى >>ابعتلى صوره حقيقه ..امكانيه الشحن الخ ليها علاقه بالشراء

لكن نقلب الموضوع شات وانت تقول كلمه وواحد تانى يقول كلمه ملهاش علاقه بالشراء (بشكر صاحب الموضوع ولا بقوله ثمن السلعه غالى) حتى لو صاحب الموضوع راضى ده مخالف
    زى مشاركتك دى مثلا

هو حاطط سلعه ما تروح حضرتك كاتب مشاركه زى دى .. ولا ليها علاقه بشراء السلعه الى محطوطه وكمان بتقوله لو عندك كروت من سلسله كذا ابقا كلمنى..مع انه مش كاتبها فى الموضوع
    كان ممكن حضرتك تكتبها على الخاص او الزوار وتساله مش فى الموضوع
    حضرتك لمه عملت المشاركه دى جيت على مواضيع تانيه الناس عاوزه اكبر عدد ممكن يشوفها يعنى ظلمت اصحاب المواضيع الاخرى وكمان خالفت القوانين

وففقا للقوانين المفروض اديك مخالفه على كل مشاركه مخالفه ليك ولكنى اكتفيت بحذفهم كلهم وهم اكتر من 20 واعطاءك مخالفه واحده للتذكير بالقوانين

لو لسه حضرتك عندك شكوى ضدى او ضد اى مشرف او عضو ممكن تبعت لمدير القسم او عمل شكوى فى القسم الخاص بها

بالتوفيق
    والموضوع انتهى ..كما اخبرتك لديك اى شكوى ارسالها لاداره هذا الكلام موجه لك او لاى شخص لديه شكوى

اى شخص لديه شكوى يضعها هنا اولا نناقشها معه ونفسر له فماذا اخطا اذا لم يقتنع فمن حقه عمل شكوى لاداره فى هذا الامر

شكرا للجميع ورمضان كريم

تم التوضيح ولا داعي للمناقشة في اي مشكلة في موضوع نبضات القسم التجاري

شكراً
    التعديل الأخير تم بواسطة sayed76 ; 04-07-2015 الساعة 15:15

Trusted Seller
    الصورة الرمزية arrow92

انت لما اقتبس الرد شيلت جزء منه ليه وهو في صالحي ؟؟؟؟؟ ده قص في الرد ارفضة لو هتقتبس ردي خده علي بعضة مش تشكلة علي مزاجك شكّلة بس ترد علي كل نقطة

اخي الكريم لقد قمت بتوضيح كل شيئ ولست في انتظار الرد منك لان لديك اسلوب لا استطيع التعامل مع هذا الاسلوب التوضيح للإدارة وليس لك

اعمل شكوي او غيرة فهذا قراري وليس قرارك من فضلك

ليس لدي الوقت كي اضيعه علي ماليس منه فائدة
    حضرتك كتبت رد وانا رديت عليه ولم اقم بتعديل اى شئ انت الذى قمت بالتعديل على مشاركتك الكلام واضح وضوح الشمس
    حضرتك انا بطبق هنا قوانين المنتدى التى وافقت عليها عند التسجيل
    قمت بمخالفه اكتر من 20 مره وانا ااتخذت الازم حضرتك بتشتكى ده حقك وكتبت ردك فى الموضوع
    فاما تنتظر الاداره للرد او ترسل لهم على الخاص او فى قسم الشكوى والاقتراحات
    عاوز تبعت ليهم او مش تبعت ده حقك وشئ انا ليس لى علاقه به

لكن اى مشاركه اخرى بعد توضيح شكوى الخاصه بك ليس لها داعى وسوف يتم حذفها لنها ليس لها داعى لانك قمت بتوضيح الامر

وسوف يتم تطبيق القوانين على اى شئ مخالف

شكرا لك على وقت حضرتك ^_^

سيتم حذف اى مشاركه اخرى لها علاقه بالمشكله سبق وتم التنبيه بذلك تنظر الرد او تبعت لاداره او تبعت لمدير القسم وكله قرارك شئ مش يخصنى

رمضان كريم
    مع العلم ان هذا الموضوع لمناقشه بين الاعضاء وليس لطرح المشكلات

ولكنى لم احذف مشاركتك حتى لا تظن ان الموضوع شخصى

بالتوفيق مره اخرى ورمضان كريم
    الصور المرفقة الصور المرفقة
    التعديل الأخير تم بواسطة arrow92 ; 03-07-2015 الساعة 17:09

تقني و خبير بالأعمال التجاريه
    BEST TRUSTED STORE
    الصورة الرمزية الـــســـيـــف

رد: ◄◄◄ الـمـوضــوع الـرسـمــي لـتـلـقــي الـطـلـبـــات والـشـكـــاوى ►►►

السلام عليكم
    محتاج افتح موضوع للمناقشة
    بخصوص رفع موضوعات قديمة او التعديل عليها

والغرض منها غش تجاري

ومطلوب عدم اتاحة الفرصة لرفع وتعديل موضوعات قديمة
    حتى يتثنى للاعضاء معرفة السعر القديمة للسلعة

برجاء الافادة في امكانية معالجة هذا الموضوع

عضو فضي الصورة الرمزية ahmad2006771

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaHmOuD ZeRo مشاهدة المشاركة

تم الاغلاق

تم الفتح

انت عاوز تفتح مواضيع ليك ؟
    وهتعدل عليها ؟
    وضح اكتر

هو يقصد ان هو عايز يطرح موضوع للمناقشة بين اعضاء المنتدى وكل واحد يقول رأيه
    الموضوع هو:عدم تمكين الاعضاء من إعادة فتح المواضيع القديمة التي تم إغلاقها بناءا على طلبهم بسبب إتمام البيع وتمكينهم من التعديل عليها بتغيير سعر السلعة التي كانوا يعرضونها بسعر معين أو تغيير المعلومات التي كانوا كاتبينها عن السلعة وربما تكون هذة المعلومات غير صحيحة وبناءا على هذة المعلومات قام المشتري بشراء السلعة
    أرجو أن أكون قد وفقت في توضيح طلب العضو الزميل المحترم وأنا عن نفسي أوافق على إقتراحة لأن منع التعديل على المواضيع التي أغلقت يمكن أن تكون دليل مهم على حدوث حالات غش في البيع بين الاعضاء ويمكن الرجوع اليها في اي وقت لمعرفة من المخطئ مثل ما حدث في المشكلة التي حدثت بين عضوين في المنتدى في الفترة الاخيرة بسبب كابلات ناقصة في الباور حيث تم الرجوع الى الموضوع نفسه ومشاهده المعلومات التي كتبها البائع عن الباور وبالتالي تم الحكم

Trusted Seller
    الصورة الرمزية arrow92

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الـــســـيـــف مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    محتاج افتح موضوع للمناقشة
    بخصوص رفع موضوعات قديمة او التعديل عليها

والغرض منها غش تجاري

ومطلوب عدم اتاحة الفرصة لرفع وتعديل موضوعات قديمة
    حتى يتثنى للاعضاء معرفة السعر القديمة للسلعة

برجاء الافادة في امكانية معالجة هذا الموضوع
    اولا نحن كاداره قسم تجارى .. اى تعديل يقوم به صاحب الموضوع نراه
    فاذا كان هناك موضوع ترى به غش تجارى او اى مخالفه حتى لو تم اغلاقه عليك بلابلاغ فى الموضوع المثبت

ولكن لا يمكن عمل قانون بمنع التعديل بعد غلق الموضوع

يمكن لعضو ما ان يضع رقم هاتفه فى الموضوع وبعد البيع غلق الموضوع ولكنه تفجأ ان هناك اشخاص تتصل به بخصوص السلعه
    او بضع الاشخاص يضايقوه
    فيطلب فتح الموضوع مره اخرى لازاله رقم هاتفه فهذا حقه

ولكن اذا كان الموضوع بقه اى شئ مخالف وفقا للقوانين
    فعليك الابلاغ عنها فى الموضوع المثبت لاتخاذ الازم ضده

اما بخصوص لو حذف سعر بيع السلعه فده حقه..

فكما قلت مسبقا نحن نرى جميع التعديلات
    واذا كنت ترى موضوع تم فتحه بعد اغلاقه وبقه غش تجارى عليك الابلاغ به

عضو الصورة الرمزية calhoun

احب انوه لجميع الأعضاء و المشرفين بالتحديثات الجديدة للأسعار اللي مش عارف هل هما غافلين عنها ولا متغافلين و بالتالي تباع سلع مستعملة بسعر الجديد او أغلى في بعض الاحيان......
    أولا:
    سعر الرامة 4 جيجا باص 1600 الشكر العادي وصل ل 200 ج و الشكل الاحترافي hyper وصل 240
    ثانيا:
    سعر الهارد الواحد تيرا بلو وصل 400 ج
    ثالثا:
    سعر الهارد SSD 60 جيجا SATA III وصل 390
    ياريت المشاركة ما تتحذفش كالعادة انا بكتبها هنا عشان لا اتهم بجرررم مناقشة الأسعار و محاولة توضيح النصب و الاستغلال و اللي اصبح خطيئة بسبب تحيز المشرفين للبائع دائما.
    وشكرا

Trusted Seller
    الصورة الرمزية arrow92

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة calhoun مشاهدة المشاركة
    احب انوه لجميع الأعضاء و المشرفين بالتحديثات الجديدة للأسعار اللي مش عارف هل هما غافلين عنها ولا متغافلين و بالتالي تباع سلع مستعملة بسعر الجديد او أغلى في بعض الاحيان......
    أولا:
    سعر الرامة 4 جيجا باص 1600 الشكر العادي وصل ل 200 ج و الشكل الاحترافي hyper وصل 240
    ثانيا:
    سعر الهارد الواحد تيرا بلو وصل 400 ج
    ثالثا:
    سعر الهارد SSD 60 جيجا SATA III وصل 390
    ياريت المشاركة ما تتحذفش كالعادة انا بكتبها هنا عشان لا اتهم بجرررم مناقشة الأسعار و محاولة توضيح النصب و الاستغلال و اللي اصبح خطيئة بسبب تحيز المشرفين للبائع دائما.
    وشكرا
    اولا انا لا اسمح لك بان تشكك فى مشرفين القسم
    حضرتك شايف اى موضوع مخالف بلغ عنه

غير كده الموضوع مش محتاج نقاش
    وياريت يكون اسلوب الحديث راقى اكتر من كده حتى تجد ما يتحدث معك بشكل راقى
    نحن لا نعمل لديك حتى تتهمنا باننا غافلين
    نحن نعمل على احسن وجه
    اذا رايت شئ مخالف قم بالابلاغ عنه
    فما اهميه زر مشاركه سيئه الموجود
    وما اهميه الموضوع المثبت

نحن نتقبل اى وجهه نظر
    ولكن تكون باسلوب راقى

وشكرا

عضو الصورة الرمزية calhoun

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة arrow92 مشاهدة المشاركة
    اولا انا لا اسمح لك بان تشكك فى مشرفين القسم
    حضرتك شايف اى موضوع مخالف بلغ عنه

غير كده الموضوع مش محتاج نقاش
    وياريت يكون اسلوب الحديث راقى اكتر من كده حتى تجد ما يتحدث معك بشكل راقى
    نحن لا نعمل لديك حتى تتهمنا باننا غافلين
    نحن نعمل على احسن وجه
    اذا رايت شئ مخالف قم بالابلاغ عنه
    فما اهميه زر مشاركه سيئه الموجود
    وما اهميه الموضوع المثبت

نحن نتقبل اى وجهه نظر
    ولكن تكون باسلوب راقى

وشكرا
    اولا:
    غافلين مش شتيمة لأن ربنا قال و هو بيخاطب النبي عليه الصلاة و السلام في سورة يوسف "وان كنت من قبله لمن الغافلين" أكيد ربنا ما بيشتمش النبي
    ثانيا:
    ما شاء الله حضرتك انت اللي بتقيم نفسك و بتقول بنعمل على أكمل وجه "و لا تزكوا انفسكم"
    ثالثا:
    انت سبت كل الكلام و المعلومات اللي انا كاتبها و مسكت في الاسلوب
    رابعا:
    انا أكبر من سيادتك سنا حتى لو انت مشرف بما انك بتوعظ في الاساليب و الاخلاق
    خامسا:
    كونك انت يا عصام تحديدا اللي مش عاجبك كلامي ( و من خلال المشاركات اللي انا شايفها فوق و مشاكلك مع الناس) فده أكبر دليل ان كلامي مظبوط و ما فيهوش غلط و أنصحك نصيحة من أخ أكبر: كونك مشرف ده شئ يخترم لكن أنا شايف أن الموضوع واخد حيز كبير معاك و كأنك رئيس جمهورية "من تواضع لله رفعه.
    و مع ذلك انا بعتذر إن كان فيه شئ اتفهم انه اساءة بالغلط
    شكرا للمنتدى

Trusted Seller
    الصورة الرمزية arrow92

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة calhoun مشاهدة المشاركة
    اولا:
    غافلين مش شتيمة لأن ربنا قال و هو بيخاطب النبي عليه الصلاة و السلام في سورة يوسف "وان كنت من قبله لمن الغافلين" أكيد ربنا ما بيشتمش النبي
    ثانيا:
    ما شاء الله حضرتك انت اللي بتقيم نفسك و بتقول بنعمل على أكمل وجه "و لا تزكوا انفسكم"
    ثالثا:
    انت سبت كل الكلام و المعلومات اللي انا كاتبها و مسكت في الاسلوب
    رابعا:
    انا أكبر من سيادتك سنا حتى لو انت مشرف بما انك بتوعظ في الاساليب و الاخلاق
    خامسا:
    كونك انت يا عصام تحديدا اللي مش عاجبك كلامي ( و من خلال المشاركات اللي انا شايفها فوق و مشاكلك مع الناس) فده أكبر دليل ان كلامي مظبوط و ما فيهوش غلط و أنصحك نصيحة من أخ أكبر: كونك مشرف ده شئ يخترم لكن أنا شايف أن الموضوع واخد حيز كبير معاك و كأنك رئيس جمهورية "من تواضع لله رفعه.
    و مع ذلك انا بعتذر إن كان فيه شئ اتفهم انه اساءة بالغلط
    شكرا للمنتدى
    انا مش قولت انك شتمت انا بقولك انك بتتهمنا
    واحنا بنقيم نفسنا .. لانا مش فرد.. نحن مشرفين . نائب مدير .مدير .ادارى
    يعنى مش فرد واحد علشان يقيم نفسه ...ولو كان فى تقصير كنت حضرتك شوفت القسم وهو مليان مخالفات ولا مواضيع مش كامله ولا مش كنت لقتنى رديت عليك بعد كتابتك المشاركه دى فى اقل من 5 دقائق
    اما بخصوص حضرتك اكبر منى او اصغر منى .. انا لاسف ممكن يكون عيب فيا او ميزه انا بعامل الكل واحد كبير او صغير ..حضرتك احنا على الانترنت ..يعنى مفهاش كبير ولا صغير.. فيها بنى ادم بيحدث مع بنى ادم بغض النظر عن اى شئ
    وانا مش سبت المشكله
    هل حضرتك حطيت لينك موضوع معين علشان تشتكى منه
    حضرتك قولت كلام من غير اى موضوع محدد
    فبناء عليه انا رديت وفقا لكلامك قولت لحضرتك لو فى اى موضوع مخالف بلغ عنه
    اظن دى مفهاش غلط لان من قوانين المنتدى الكلام ده

اما بخصوص انا تحديدا الى رديت على حضرتك.. لانى اول واحد شوفت موضوعك.......

وزى ما قولتلك لحضرتك قبل كده فى الموضوع الى فات من شهر تقريبا ودلوقتى
    عندك شكوى حطها وفقا للقوانين
    شايف موضوع مخالف بلغ عنه وفقا للقوانين

لكن كلام عام كده من غير اى دليل من غير اى شئ ....
    اما بخصوص تواضع حضرتك مش تعرفنى اساسا علشان تحكم عليا ... وانا ليس رئيس جمهوريه ..سنى لسه مش كمل حتى اترشح :D

مره تانيه حضرتك شايف موضوع مخالف بلغ عنه
    شايف فى سلعه سعرها اغلى من سعرها جديد بلغ عنها
    لكن لو فى سلعه مستعمله حد عارضها اقل ب5 جنيه حتى عن سعرها جديد مقدرش اجبره انه يغيرها
    وفى النهايه ده عرض وطلب
    الى عاوز بيشترى والى مش عاوز مش يشترى

بالتوفيق
    التعديل الأخير تم بواسطة arrow92 ; 04-09-2015 الساعة 19:37

صفحة 6 من 7 الأولىالأولى 1 2 3 4 5 6 7 الأخيرةالأخيرة

المفضلات