النتائج 1 إلى 4 من 4

الموضوع: إستفسار عن مشكلة فى لعبة GTA V و الscoial club بنسخة ال 60 جيجا لل PC للضرورة

عضو

Exclamation إستفسار عن مشكلة فى لعبة GTA V و الscoial club بنسخة ال 60 جيجا لل PC للضرورة

السلام عليكم

أنا حملت
    لعبة GTA V النسخة ال 60 جيجا ولقيت واللعبة بتفتح لقيت شاشةالscoial club وأشتركت بإيميل جديد وطلب أكتيفشن كود بعد الإشتراك ولما جبت أول كراك كانت ملفاته قليلة محصلش حاجة..وبعدين حملت الكراك الإصدار الخامس بالتحديث الخامس
    UPDATE 5 + CRACK V5
    بس مش من موقع سكيدرو (حجمه من الموقع 436 ميجا تقريبا )عشان كل شوية يفشل التحميل من موقع سكيدرو فزادت المشكلة وبقى الscoial club باللغة الصينية وكل ما أحاول أشيل تسطيب الscoial club تطلع رسالة بأنه مينفعش إزالته من الكنترول بانل ..فقلت أحذف ملفاته يدويا وأسطبه من جديد على أساس ترجع لغته إنجليزى بردوا بتطلع بالصينى..فأنا عاوز أعرف هل لو حملت الكراك من الموقع الطبيعى هتشتغل اللعبة ولا فى خطوات ناقصة ولا هتفضل اللغة صينى وهل فى طريقة تدخلنى على اللعبة على طول بدون الscoial club وأسف على الإطالة معى جزيل الشكر ..

مشرف سابق

رد: إستفسار عن مشكلة فى لعبة GTA V و الscoial club بنسخة ال 60 جيجا لل PC للضرورة

انت مشكلتك مشكله كراك
    اول شئ نزل كراك ريلود واخر ابديت وده الافضل بالطبع لانه بيحل معظم المشاكل في اللعبه وحجمه 655.7 ميجا
    تأكد انك تستخدم Social Club v1.1.5.8
    تأكد بحذف اي كراك قديم ودي ملفاته
    3dm dll , 3dm.ini and launcher.exe and a chineese exe
    (P2P.dll, P2P.ini, Launcher.exe)

اعمل بلوك لملف gta5.exe من الوضول للانترنت
    وهتعدل اللغه عن طريق فولدر اللعبه بعد نقل الكراك

open the file "steam_api.ini" with notepad and scroll to the end where it says "language=russian" change it to "language=english

وشغل اللعبه من ملف GTAVLauncher.exe
    التعديل الأخير تم بواسطة HD-LEGEND ; 13-05-2015 الساعة 19:59

عضو

رد: إستفسار عن مشكلة فى لعبة GTA V و الscoial club بنسخة ال 60 جيجا لل PC للضرورة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة h127 مشاهدة المشاركة
    انت مشكلتك مشكله كراك
    اول شئ نزل كراك ريلود واخر ابديت وده الافضل بالطبع لانه بيحل معظم المشاكل في اللعبه وحجمه 655.7 ميجا
    تأكد انك تستخدم Social Club v1.1.5.8
    تأكد بحذف اي كراك قديم ودي ملفاته
    3dm dll , 3dm.ini and launcher.exe and a chineese exe
    (P2P.dll, P2P.ini, Launcher.exe)

اعمل بلوك لملف gta5.exe من الوضول للانترنت
    وهتعدل اللغه عن طريق فولدر اللعبه بعد نقل الكراك

open the file "steam_api.ini" with notepad and scroll to the end where it says "language=russian" change it to "language=english

وشغل اللعبه من ملف GTAVLauncher.exe
    أولا أنا بشكرك جدا على الرد والتوضيح والمساعدة دى
    أنا فعلا شلت كل أثار الكراك القديم وحملت كراك ريلوديد بس بدون الأبديت لأن الأبديت عندى فقلت أجربه الأول على الأقل تتفتح اللعبة وبعدين أبقى أشوف موضوع التحديث..فعملت بحث وحملت كراك ريلوديد وكانت ملفاته زى اللى فى الصورة اللى أنا حاطتها دى

بس اللى حصل أنى لما باجى أفتح اللعبة فعلا أختفت مشكلة ال scoial club مبقاش يظهر خالص بتيجى صورة اللعبة الثابتة اللى قبل الفتح كأن اللعبة هتبدأ وبعدها بتختفى ومبيحصلش حاجة مع أنى لاحظت أن فى ال تاسك مانجر بيظهر أن كأن اللعبة مفتوحة لكن فى الواقع مفيش أى حاجة بتحصل..وفى كراك تانى لقيته ومكتوب أنه عشان يشتغل لازم أغير التاريخ ل 15 أبريل ..ده اللى أنا عملته واللى حصل معايا فأيه ممكن يكون الحل الأنسب فى رأيك أو من تجربة حد واجه نفس المشكلة مع اللعبة ..
    الصور المرفقة الصور المرفقة

عضو

بعد البحث فى طريقة خلت اللعبة تفتح بس فيها مشكلة..الطريقة أنى بعمل ديس أبل لكارت الشاشة وأفتح اللعبة فبتفتح فعلا بس طبعا بتبقى بطيئة جدا جدا جدا بس لما برجع أشغل كارت الشاشة بيحصل كرش ..أيه حل المشكلة دى..أعتقد إن إمكانية فتح اللعبة بقى مضمون وبقت المشكلة فى طريقة تشغيلها مع الكارت الطبيعى

المفضلات