صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2
النتائج 16 إلى 22 من 22

الموضوع: مطلوب كارت شاشة

عضو

رد: مطلوب كارت شاشة

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salahali244 مشاهدة المشاركة
    يبقي افضل اخي الكريم وساعتها تشوف كارت gtx 750 او gtx 750 ti مستعمل وهيديك اداء كويس جداً في الالعاب , وياريت لو تذكر مواصفات جهازك يعني المعالج والرامات والبور صبلاي عشان ممكن تكون محتاج تزود رامة او البور صبلاي ممكن يكون غير مناسب للكارت
    بارك الله فيك واكثر الله من امثالك
    جهازي cor i3 ram 4g
    باور عادي مش مميز

عضو برونزي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abdullah108 مشاهدة المشاركة
    اولا grand theft auto v مش شغاله عندي ولو شغاله كنت هشغلها بالكارت من غير تهنيج وانك الالعاب كانت بتهنج عندك

اخي الكريم انا مقولتش بيشغل او مش بيشغل , انت اللي كاتب بيشغل كل الالعاب الللي في الصورة ومن ضمن الصور لعبة grand theft auto v

تعالا جرب الالعاب الباقيه ال 2015 و مش هتلاقي فيها تهنيج

metal gear solid v the phantom pain و The Witcher 3: Wild Hunt دول من ضمن الصور ودول مستحيل يشتغلوا من غير بطء او تهنيج علي الكارت لانهم بيحتاجوا كروت من الفئة المتوسطة زي gtx 660 عشان يشتغلوا كويس

وانا مش تاجر والله انا لسه شاري الكارت جديد وبضمان وهوا ب 400 جديد من شهرين وانا مش هلبسهولك ولا حاجه

انا عارف انك مش تاجر انا بتكلم علي اسلوب البيع , ومعني كلمة تلبسه للراجل مش ان الكارت معيوب او فيه مشكلة , انا قصدي انك تقول ان بيشغل الالعاب اللي في الصورة والكارت اخره يشغل العاب الكورة وبعض الالعاب الموجودة في الصورة علي جودة low

وبعدين ده عرض وطلب انا قولتلك بيشغل كل العاب 2015 مش مصدق هات اللعبه وجربها عندي بس

يا غالي لو قريت قوانين قسم البيع هتلاقي من شروط البيع انك تقول مزايا وعيوب السلعة اللي بتبعها في موضوع البيع , ولو الكارت بيشغل العاب 2015 كلها زي ما بتقول ايه اللي هيخليني ابيعه بعد شهر واخسر فيه 125 جنية وليه بتبيعه مدام مشغل العاب 2015 ؟!

وعلي فكرة انا مش ضدك اخي الكريم بس مش معني انك اشتريت الكارت وملقيتش منه الاداء المرضي في الالعاب تبيعه وتقول بيشغل العاب 2015 وتبقي ظلمت اللي اشتراه

عضو برونزي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohbahet مشاهدة المشاركة
    بارك الله فيك واكثر الله من امثالك
    جهازي cor i3 ram 4g
    باور عادي مش مميز
    المعالج كويس وهيشغلك الكارت ومش هيبقي فيه عنق زجاجة ان شاء الله , وبالنسبه للبور نوعه ايه ومكتوب عليه كام وات يعني 300wat ولا 400wat ولا 500wat ؟ ولو تقدر ترفع صورة ليه يبقي كويس عشان ممكن يكون ضعيف وميشغلش الكارت

عضو

المعالج كويس وهيشغلك الكارت ومش هيبقي فيه عنق زجاجة ان شاء الله , وبالنسبه للبور نوعه ايه ومكتوب عليه كام وات يعني 300wat ولا 400wat ولا 500wat ؟ ولو تقدر ترفع صورة ليه يبقي كويس عشان ممكن يكون ضعيف وميشغلش الكارت
    انا بصراحة في الشغل ومش هنزل اجازة الا بعد ٥ أيام ومش هعرف ارفع صور دلوقتي وانا شاكر لحضرتك اهتمامك وذوقك ولو فعلا بقي معايا ٥٠٠ جنيه هتقدر تشوفلي كارت حلو

عضو برونزي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohbahet مشاهدة المشاركة
    انا بصراحة في الشغل ومش هنزل اجازة الا بعد ٥ أيام ومش هعرف ارفع صور دلوقتي وانا شاكر لحضرتك اهتمامك وذوقك ولو فعلا بقي معايا ٥٠٠ جنيه هتقدر تشوفلي كارت حلو
    في كروت كتير مستعملة هتبقي في حدود 500 جنية وممكن اكتبلك اسماء كروت بس مش هتفيد بحاجة الاسماء لان منعرفش هي متوفرة ولا لأ , انا حالياً مش شايف اي كارت معروض في حدود 500 جنية انت حاول تدور في قسم البيع واحتمال تلاقي اكتر من كارت في حدود المبلغ المتاح اكتب اسماء الكروت اللي هتلاقيها واحنا نقولك ايه الافضل فيهم , وانا لو لقيتلك كارت هبعتلك رابط الموضوع هنا

عضو

في كروت كتير مستعملة هتبقي في حدود 500 جنية وممكن اكتبلك اسماء كروت بس مش هتفيد بحاجة الاسماء لان منعرفش هي متوفرة ولا لأ , انا حالياً مش شايف اي كارت معروض في حدود 500 جنية انت حاول تدور في قسم البيع واحتمال تلاقي اكتر من كارت في حدود المبلغ المتاح اكتب اسماء الكروت اللي هتلاقيها واحنا نقولك ايه الافضل فيهم , وانا لو لقيتلك كارت هبعتلك رابط الموضوع هنا
    ربنا يبارك فيك وشكرا على تعبك يا ذوق

عضو

انا موجود عندي كارت Firepro v3900 1gb ddr3 عامل 450 مشغل بيه كل الالعاب الجديدة medium وhigh
    الالعاب التقيلة مش pes والكلام دة

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 1 2

المفضلات